30 October 2011

kunci rumah berselipar

di taip oleh Myee at Sunday, October 30, 2011

sebelum ni 3 tahun aku duduk dungun,aku memang la tak de kunci rumah kan.lagipun untuk apa menyemak kunci banyak-banyak sedangkan bila aku balik ada je orang dekat rumah.
Dekat setahun baru nak bagi aku kunci. Bukan apa aritu adik aku ponteng sekolah sebab takde kunci nak keluar. Tuduh aku amik. Padahal aku da baling kot dalam. Ada je alasan dia nak ponteng. Yang lain pulak sebab kadang aku balik awal kadang balik lambat takde sapa nak bukak pintu. Memang aku mengamuk lah kan. Balik penat taknak bukak pintu. De bila tah aku balik rumah takde orang. Aku blah tido rumah member lepas tu. Nak bising pulak. Agaknya dah rimas baru terhegeh nak bagi. Takut aku tak balik lagi la tu. Okbai

P/s: mak bapak aku nak beli rumah baru dekat mana tah. Rasa macam nak beli je rumah sekarang ni. Tapi....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com