07 January 2011

hari ke 2 kerjaya

di taip oleh Myee at Friday, January 07, 2011
hari jumaat kena bawak, tshirt dan tracksuit. nak poco-poco katanya. tah. pakai je lah.then ada budak baru yang interview sama dengan aku pun dapat gak. dia masuk jumaat. so aku pesan kat dia pakai suar siap-siap. kang terkontang-kanting pakai baju kurung sorang-sorang malu pulak.

tak pernah pulak aku wt poco-poco.hentam je lah joget macam mana pun. tapi memang lawak lah. semua joget tah pape. memang fail lah. ada budak baru yang sama interview dengan aku, aku ajak join group. so ada dua orang lah perempuan. tak lah aku segan sangat.
masa dok tengok orang lain perform, ada mamat sorang ni dok dekat-dekat dengan aku. aku jauh,dia datang dekat. eh rimas pulak.

geng late comers
masa time solat jumaat tu, tak tau nak buat apa, budak-budak ni ajak pergi makan kfc. pekerja kfc dia orang bisu. sunyi je tak de jerit-jerit pun. tapi nak kata susah communicate tu, tak lah. sebab just tunjuk nak apa then dorang paham gerak bibir tu. so takde hal lah untuk kita pinggirkan orang macam tu. semua sama.

petang ceo datang bagi talk kejap je. then briefing tah pape, dapat makan kuih dengan mihun. hahaha..rezeki jangan di tolak even tak sedap pun.


lupa nak cakap yang poco-poco group sure juara menang.eh tak faham aku macam mana dorang leh menang.dah lah tak bes langsung apatah lagi tak fun langsung! hentam ajelah..

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com