28 January 2011

hari gaji

di taip oleh Myee at Friday, January 28, 2011
hari rabu dorang dah sibuk cakap gaji masuk la apa lah. kejap-kejap aku buka cimbclicks. takde penambahan duit pun aku tengok. macam tu gak. tadi pagi-pagi budak ni sibuk cakap duit dah masuk. ape lagi tengok lah. tapi susah sikit nak tau masuk berapa sebab balance dalam tu ada gak la. susah lah nak congak nye.

last-last tengok kat cimbclicks gak berapa jumlah nye. sikit bebenor. yelah. tau lah aku masuk lambat. hari rabu. tapi takpelah. nak buat macam mana. janji ada, dari takde. lagi pun bukan buat keje sangat. training baru berapa hari je. hari lain sibuk tengok cerita, jalan-jalan survey harga, borak-borak. yelah. tak dapat pc lagi.padan muka. sapa suruh lambat bagi. kan asyik merayau je. lau ada elok duduk tempat senyap-senyap

tadi balik ikut budak-budak ni singgah sogo. tengok-tengok je la. cuci mata sebab frust kot dapat tak seperti yang diharapkan. takpelah.. pasrah dengan adik adik aku nak makan kat restoran berputar bagai. ingat kakak dia ni gaji 10K? adoi..lau macam itu, aku kerja tak yah balik-balik la nak cari duit..



ps: thanx along belanja aiskrim mcde sundae cornetto...

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com