29 January 2011

happy birthday mama!

di taip oleh Myee at Saturday, January 29, 2011
sebelum pukul 12, lagi berapa minit je ni, sempat nak wish "HAPPY BIRTHDAY MAMA"
tadi masa mak aku keluar pergi kenduri, aku ingat nak beli kek. tapi malas sangat nak kuar rumah plus hati tak berapa nak best, maka keputusan duduk rumah sahaja aku ambil. duduk online bosan, aku pergi tengok tivi. bosan aku naik atas. itulah rutin aku.
tahlah. macam-macam hal berlaku hari ini. hati rasa berat je. mesti ada something happen. puas aku mengaji tadi. tapi sama juga perasaan ini. dan ia benar-benar berlaku dan sangat mengecewakan. memang sedih!


ps: handphone aku pun ada button switch off gak. aku pun boleh off lah.!

ps2: nak pergi jauh-jauh bawa diri boleh tak? tumpang helicopter airforce.huhuhu

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com