23 January 2011

cuti hari thaipusam

di taip oleh Myee at Sunday, January 23, 2011


 hari cuti memang bosan. lagi-lagi orang macam aku ini. mr KA jauh. nak dating pun takleh. nak bersosial pun payah. yelah sebab nanti kuar ada orang memekak dekat rumah. dari aku sakit hati. baik duduk rumah macam beruk. 
malam sebelum tu borak-borak dengan akak mr KA. dia cerita dia nak order marshmallow pop untuk wedding dia. aku pun pergi la tengok mende tu. aku pun tak pernah buat sebelum ini. cerita dengan wati budget hebat. cakap senang je buat tu. panjang lebar gak la story.



esoknya pergi selongkar almari jumpa mashmallow. so dapat lah idea nak try buat. tak susah sebab semua ada. aku bab coklat ini memang la suka dari dok memasak kek. leceh sikit sebab nak buat adunan bagi. wat coklat kejap je. tak lama pun.

so jadi lah marshmallow pop!


dapat gak buat dalam 30 batang.

  save for the last. yang banyak coklat ini mestilah untuk aku. memang sedap. aku buat ini pun saja suka-suka.
takde kerja pun.

kasi upload dekat  fb, ramai pulak nak. adoi..


0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com