22 December 2010

aku tak bodoh

di taip oleh Myee at Wednesday, December 22, 2010
sejak dah habis belajar ini, mood nak cari kerja lom sampai lagi. tapi tadi tiba-tiba, bapak aku tanya pasal result. kecut dah. tapi nak wat pe simpan lama-lama. bagitau je la the truth. so berbakul-bakul bebelan dapat. padan muka. dan mood nak cari kerja semakin membuak-buak sebab dah tak tahan kena bebel.

mak aku cakap asyik bercinta je. padahal aku dengan dia baru je sem ni and result aku naik kot. dan result sebelum tu pun naik. result aku teruk from starting lagi. takpelah..xde rezeki nak buat macam mana..



aku redha dan itu je yang aku mampu lakukan.... 

2 pujaan hati:

Sharif Azreena on December 23, 2010 at 12:21 AM said...

ala... peduli la cakap orng... result gempak balik keje jaga anak jugak... ada kene mengena x???

Myee on December 24, 2010 at 5:00 AM said...

result gempak ke?
ahahahah :p

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com