28 November 2010

saya sudah habis belajar

di taip oleh Myee at Sunday, November 28, 2010
Dengan ini saya seorang penggangur..
nak kerja, malas lagi.
duduk rumah saje..
main fb je pun bosan.mana tak nye sibuk member dok tunjuk laki bini lah, tunjuk perut lah,tunjuk anak la..
BOSAN ok! meluat pun ada juga. rasa nak remove or hide je korang ni
tau lah.korang semua hidup dah lengkap.aku?
tak fikir lagi.
betul ZJ cakap, "makin banyak umur, makin banyak fikir,makin semua nak perfect"
last-last jadi macam aku ni.
nak rumah macam ni lah, kereta macam tu, nak macam ni la, sok nak kawen nak buat macam ni tak nak macam ko..tak nak susah macam kau la,aku macam ini lagi senang lah. memang banyak songeh bila umur dah bertambah. so sape2 yang masih muda tu, lau rasa nak kawen awal, cepat-cepatkan lah sebab takde fikir merepek macam aku ni..last tah umur berapa baru kawen..




peeass: kamu jom kawen!!

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com