30 November 2010

mama and daddy nak balik haji

di taip oleh Myee at Tuesday, November 30, 2010




pejam celik, kejap je masa berlalu.. 
rasa macam semalam je hantar mama n dadi kat tabung haji. rasa macam semalam je aku gaduh dengan adik aku, rasa macam semalam je aku mengadu kat mak aku, nangis-nangis stress.macam macam lah aku rasa..
sabtu ini dorang dah nak balik..
harap semuanya selamat..





sesi menulis nama dekat beg. 
selalu bapak aku yang tulis nama kat beg faris. beg sendiri, lupa pulak nak tulis.




sesi mengalirkan air mata.
aku menangis sebab fikir tanggungjawab. bukan sebab lain..
lagipun,mak aku start dulu, aku pun follow la..




last pic semua yang pergi menghantar

3 pujaan hati:

MieZa on December 3, 2010 at 12:24 AM said...

kalau orang pon nanges... =)

Sharif Azreena on December 4, 2010 at 12:17 PM said...

dorng smpai malaysia kol bape?

Myee on December 7, 2010 at 1:11 AM said...

emi:tu la psl..kita2 pn,lau de nangis,nangis gak.hehehhe
sib baik aritu xnangis pn

een:smp kol 1204..check out sume dekat 1lebih pagi gak la..penat...

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com