30 November 2010

Ayat-ayat yang menyerabutkan jiwa

di taip oleh Myee at Tuesday, November 30, 2010
aku paling tension bila soalan-soalan mencabar minda ni. macam lah aku jawab,aku dapat kerja. ini menambahkan sakit hati je ada lah. tapi aku wat tak tahu je. kang mental aku layan dorang ni.
antara soalan nya ialah..



  • aku tengok kau macam anak orang kaya je...
nampak macam mana tah. baju aku pun,bukan lah branded sangat. takde pun jeans guess, esprit, ke pe ke. alah setakat beg aku yang sale 30% je kot. ke rupa aku nampak macam orang kaya? dah nama maisarah. maksud kesenangan. tu yang nampak senang tu.haha!!
  • amik diploma ke degree??
ye aku amik degree business computing. kenapa? memang masa sekolah aku malas,kuat main snooker dalam kelas,dok depan ke belakang ke, tido je memanjang. tak percaya? semua orang ada rezeki masing-masing. memang masa sekolah aku macam har je. dok mengedik. tapi sekarang ni, dah kurang sikit la..haha.ye lah.umur dah meningkat..
  • macam mana boleh kenal??
part ini susah nak jawab. nak tergelak rasa bila Mr. A tanya kenal kat FB ke? kemain ye pakcik pandai fb-fb ye. kenal lah macam mana pun. lau telah tertulis dan tersurat, dok celah pelusuk dunia pun, leh jumpa.
  • keje askar?pangkat ape??
soalan ini masa raya baru ni. adoii..celah mana pulak datang askar ni pun aku tak tau. askar laut ke darat ke udara?? memang la aku ada saje wat main-main cakap nak kawen bawah pedang. tapi tak de la sampai cari askar kot ye pun. lagi satu part pangkat ape tu tak boleh blah. dah askar tu tak wujud nak pangkat ape pun, aku tak paham. aku bantai la, kuli je..
  • bila nak habis belajar?
okies..sekarang aku dah habis belajar. so ape ko nak tanya lagi? mesti pasal kahwin kan? soalan yang terlalu common. sangat lah bosan..next..
  • best ke kat dungun tu?
best ke? sangat.hahahhaa.ada laut yang terbentang luas..main pasir..duduk dekat benteng, nyanyi-nyanyi..ada lah mende yang takde kat kl tu.. kenal macam-macam jenis perangai..tapi, semua kehidupan di dungun sudah berakhir..

meh kita tengok best ke tak dungun tu..








 peeass: lantak lah korang nak tanya ape pun,janji aku bahagia dan semakin menambahkan berat badan.......

1 pujaan hati:

Sharif Azreena on November 30, 2010 at 9:10 AM said...

soalan aku plak, bile ko nak belanja aku. lalalala

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com