26 November 2009

3rd days of interns

di taip oleh Myee at Thursday, November 26, 2009
Tak banyak best pun. Sama macam semalam still buat scanning. Bangun lambat sebab faris tak kejut. Lagipun tido lewat sebab insomia kot. ß- padahal kol 8 da tido bangun balik kol 11. hee~
Diaorang still tak abis2 usik aku.ye paham sebab aku ayu kan pakai tudung. Ada sorang tu datang cakap aku tak di bawa round tengok tempat-tempat lain pun. Eh perlu ke? Sebulan je kot. Ada orang backup lagi macam semalam. Seronok.. dia cakap “Jangan layan anasir-anasir luar.” Ada tu yang menjawab “IT lagi bahaya banyak virus.” Apa la mau kecoh-kecoh. Relax la. Aku ok je pun. Hahahaha.

Ada orang hantar suruh format laptop. Ko tau je la kalau pakai avira bunyi dia macam main game. Sekali menimbun virus da. Apa lagi memekak je la laptop tu. Da tu dorang pun lupa slow volume. Siap ada orang sound “Budak IT ni tak de kerja ke asyik main game saje.” Hahahaha. Bongkes apa. Suka suki nak maki orang. Motif? Jeles la tu sebab kitaorang dok relax je.

Bila line takde, berdering-dering tepon. Tak paham aku. Sabar la. Mana la kitorang nak tahu apa masalah. Ish..ish.. paham la macam mana perasaan mereka.. Stress. Siap boleh hempok keyboard kat kepala.

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com