23 November 2009

1st day intern

di taip oleh Myee at Monday, November 23, 2009
semalam tak boleh tdooo..sebab nervous nak praktikal..heeeee.. padahal pas maghrib da tido..ceit
bangun xla lewat..sempat gak la wat apa yg patut..berbaju kelabu asap aku pergi.ye la.yang lain beruniform u..malu je.tiba2 pelik kaler len.

kol 755 da tercongok depan pintu..aku tengok dorg menghala kat tempat lain..skali salah pintu da..pegi la masuk tanya..akak tu cakap kol 830 baru de orang incharge..jadi patung lagi.da la bertudung..ayu gitu

kol 830 de lagu negaraku dan doa ye sebelum mulakan kerja..pastu dengar la zikir2..alhamdulillah..hahaha..zuhur azan ye kat opis..kuat gitu.tak semayang gak tak tau la..hahhaaha.asar jap lagi ada la kot

mula2 aku akan diletakkan di bahagian HR..asyik2 HR..JLKN pun HR gak,ye la..t aku amik Master HR..eh ade ke?hahahaha..ape la.pastu sebab bawak surat pengenalan,da mention untuk bahagian IT,nak ke tak kene letak sana..lagipun HR banyak keja..dan meriah..

kat bahagian IT tak ramai and tak meriah pun macam kt HR..aku kena handle portal usahawan..update,key-in data gitu2 je la..ok la..sib tak buat sistem.aku tengok ada 5orang je staff yang len MIA kot..bos ade la.jenuh pulak la sebulan nak siapkan.lunch tadi balik rumah..jimat..hahaha..fyi pegi balik jalan kaki..lau tak kurus tak tau la kan.
ada ke patut balik lunch xde card access pintu.dok la aku menunggu orang kuar dari situ..da la salah jalan..ish..pening la.hee..anyway tak pe.cuci mata la..



ni tak tau nak wat apa,update la..lagi dua jam mau buat apa ni??
zzzzzz..

2 pujaan hati:

Cik Cookie on November 24, 2009 at 9:52 AM said...

Yeay..esk 1st day kat kg utk ct raya.

Myee on November 25, 2009 at 3:02 AM said...

tuhan marah orang yang riak..hahaha..ok..epy oliday.. :)

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com