23 September 2011

happy half century dad!

di taip oleh Myee at Friday, September 23, 2011

Hari ini genap 50tahun umur dad. Perbezaan umur kami hanya tolak setengah je umur dad. Baru aku perasan means time aku lahir,umur dad sebaya aku. Aku? Tak kahwin lagi, apatah lagi anak. Baru je habis belajar tahun lepas, hidup pun masih terumbang ambing dan masih tidak dapat peluang untuk buat keputusan. Tapi takpelah ada jodoh, rezeki dapatlah apa yang aku impikan. Kita cuma mampu merancang. Mungkin ada yang terbaik telah tertulis untuk aku kelak.

"Semoga menjadi ayah yang terbaik dan di murahkan rezeki dan selamat dunia akhirat"

p/s: bulan ni aku rabak sebab beli hadiah besday Ipad. Nak menyimpan dari sekarang sebelum november untuk beli hadiah yang terbaik untuk diri sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com