22 September 2011

demi masa depan yang lebih baik

di taip oleh Myee at Thursday, September 22, 2011
Hari ini hari ke4 training. Untuk sijil oracle.. Rasa macam dah tak tahan. Tapi kena bertahan juga. Yelah nak sijil ni kat luar mau ribu kot. Dekat sini free dan hujung bulan kau dapat gaji sebanyak RM*k.. Kena tahan otak dan segalanya. Tapi bila dah sayang nak guna otak, memang aku tak buat lah. Takut haus otak aku. Aku coding facebook je lah..

Tahla bagi aku susah kot menda ni sebab tak berapa nampak hasil dia. Tengok output dekat command prompt. Memang la tak best. Masa kecik tengok cerita pe tah orang tu tekan tekan dekat screen hitam,pastu tengok.macam hebat dan best. Tapi bila dah terlibat dalam situasi tu rasa biasa je. Kadang sampai pecah kepala buat. Tapi demi masa depan dan wang ringgit, aku gagahi jua

P/s: Mr KA dapat sambung belajar. Tak sabar nak tengok dia struggle!
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com