16 August 2011

Bila sudah ada duit belilah apa yang di idamkan

di taip oleh Myee at Tuesday, August 16, 2011
memandangkan handphone E71 asyik nak cari pasal bila malam je, maka dengan mengumpul duit yang tak seberapa, dapat lah aku membeli sebiji henfon. lama dah tengok. tapi sabar je dulu. lepas kawan sorang ni beli, makin tak tahan pulak nafsu. skrin AMOLED lagi. memang syok la. nak beli Iphone tak mampu plus application dia mahal. Android sudah lah..

mak aku pakai Iphone berkenan pula dengan hp aku yang ni. dia cakap screen besar. puas. adik aku pun cakap screen besar. pasal hp ni aku suka bila video call boleh amik video atau amik gambar. so boleh la bila masa mengedik, rindu-rindu leh tengok video. tapi dia cakap sorang-sorang la macam orang gila. tapi tak pe. suka. application pun lebih kurang je dengan Iphone. bila dengan Nadia, mula la nak whatsapp. jimat sedikit kredit. bukan apa. sejak pakai bil ni, nak mesej macam mahal je. biasalah Maxis kot. tapi takpelah. janji puas hati dengan apa yang ada sekarang

hp lama kesian dekat dia. yelah senyap je tak de orang nak mesej ke apa. tak pelah. guna je la. sayang kot.

ni bukan aku punya. tapi sama je dengan yang ini. pic ini je ada menyemak dekat dalam hp aku. kasi upload la


p/s: lagi sikit hutang mara nak setel..yeay!!

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com