19 August 2011

Peperiksaan PTD yang tah pape

di taip oleh Myee at Friday, August 19, 2011




aku tak ingat bila aku apply jawatan PTD dekat SPA. balik kerja, tengok peti surat, dapat surat untuk hadir peperiksaan. Yelah bukan senang nak masuk. tapi kadang tu. rezeki orang. kita mana tau. tanya nadia dia pun dapat gak. tapi dekat area kajang, azreena dekat area putrajaya, nadeera dekat jalan peel, fairuz dekat tasik permaisuri dan aku dekat UM. ingat peksa sama-sama. boleh lah nak jeling-jeling sikit. 

ini surat untuk hadir peperiksaan PTD tu..dekat seksyen yang aku tanda right tu maksudnya sudah setel la. aku jawab pe tah la. yang paling aku ingat, soalan pertama dia tanya website kerajaan. memandangkan selalu berkecimpung dengan website kerajaan, maka aku tau la. tapi jeling kiri nampak orang tu buat Myeg. hati aku mengatakan MyGOV. maka aku pun ikut kata hati aku lah..suspen je sebab soalan pertama dah ragu-ragu


tengok gambar jelah





first time aku jawab periksa macam nak berperang. duduk mengadap-ngadap macam ni. nasib baik lah dulu dekat UITM Dungun tak buat macam ni. kalau tak, tiba-tiba pulak ada yang aku minat, payah nak jawab exam. yela dok berangan je tengok mamat tu.


habis exam, aku terus siap pergi office sebab hari isnin tu, arkib negara punya website nak review. memang letih sebab ahad pun datang lagi buat kerja.okbai

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com