27 July 2011

Selamat Ulangtahun kamu!

di taip oleh Myee at Wednesday, July 27, 2011
dah setahun aku dengan dia. macam-macam halangan dah hadap. tapi lebih-lebih dari dia lah. ada je orang penyibuk dok mengedik. tak tahu lah sapa mengedik dengan siapa. kot ye pun yang perempuan tu kalau cantik ke slim ke dan lebih dari apa yang aku ada, aku tak heran la. ni setakat ^&*(^%% please lah. yang bini orang pun sama. laki kau mana tah la. tak faham aku dengan orang macam ni. tak cukup kasih sayang agaknya. tahla.. hati masing-masing. tapi aku ni takde pun nak rindu kekasih lama ke apa ke. benda dah lepas untuk apa kenang-kenang. just go on with your life. kau ada life kau. jangan nak ganggu kami.

tapi nak salahkan sebelah pihak pun tak boleh juga. tapi takpelah. benda lama. buat penat fikir. lau ada jodoh, adalah. kadang aku pun malas nak fikir pasal ni. tapi aku sayangkan hubungan ini. sayang apa yang telah hadapi bersama.

setelah setahun, mungkin kita telah mengenal diri masing-masing dan beri peluang memperbaiki mana kurang untuk kebahagiaan bersama. laut china selatan yang memisahkan banyak mengajar erti kesetiaan, kejujuran dan kepercayaan. kadang-kadang ia salah digunakan membuat kita sedar yang kita masih memerlukan antara satu sama lain dan itu mengukuhkan lagi hubugan ini.

p/s: selamat ulang tahun. semoga hubungan ini berakhir dengan kebahagiaan.

2 pujaan hati:

نورازريناابوحيري on July 29, 2011 at 5:21 PM said...

bercinta baca post engkau

Myee on July 30, 2011 at 10:50 PM said...

hahaha...novel cinta kot. :p
alar...ble emosi taip post..lau xemosi tak feel...

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com