07 June 2013

Emo lah sangat!

di taip oleh Myee at Friday, June 07, 2013
Balik kerja gerak kol 5 lebih, lalu lah mrr2, dekat gombak dah jammed. Memang stress betul. Malas nak fikir nak pusing lain ke ape ke, hadap je lah. Hasilnya kol 7 sampai rumah. Dalam kereta member call cakap sok duduk ofis. Dah pukul 5 lebih baru SA nak mesej. Telekung tinggal dekat mpm pulak. Menyampah kalau skema sangat SA ni. Haritu aku sibuk dok opis, suh pergi mpm. Aku rajin g mpm, jalan pergi kerja tak jem kau suh duduk opis. Lantaklah. Esok last day kat mpm. Hadap je lah. Memang da decide isnin nak masuk opis. Boring betul orang macam ni. Asyik nak control jek. Kang ada yang benti keje kang.

Balik dah la penat. Kebulur sebab lunch tak makan. Kol 8 lebih dah membuta, emi call pun tak sedar. Call dia sebab apa pun dah tak ingat. Sedang mengalami short term memory. Bangun, takleh tido. Boipren suh hadap assignment dia. Eh tak kuasa pulak aku nak bukak laptop ehhh. Penat mata ni hadap dekat opis. Belanja spek mata dulu baru tolong wat assignment.


Takleh tido sakit badan,kaki semua lah. Sape tau tukang urut perempuan, bagitau eh! Taknak pergi dah spa. Menyampah paksa subscribe dia punya pakej, 500 pulak tu. da la amik 10hengget aku. Aku cakap takde duit, paksa. Cakap ade 10hengget je, dia ingat aku tipu. Aku bagi lah kad maybank. Memang ade 10hengget. Dia bedal gak. Menci, taknak beli groupon ke dan sewaktu dengannya pasal urut-urut. Beli makan je. Bagi gemok lagi.






Da pasang aircond,pakai perfume mist, hope boleh tido dengan sedap dan mimpi dating. Itu je yang mampu. Dating bulan 8 tu hah. Lambat bebenor. Tiket mahal. Dah 2 bulan tak jumpa. Rindu nak wat lawak bodo sesama!

1 pujaan hati:

MieZa on June 7, 2013 at 8:37 AM said...

mesti ko kol sebab nak luah perasaan kan?
sebab penat jammed... haha

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com