03 June 2013

Bila da stat jogging

di taip oleh Myee at Monday, June 03, 2013
Ari khamis aritu dah stat jalan pusing tasik. Bukan pusing makan angin. Pusing sambil lari lari ayam. Penat kot. Try 2 round. Penat jugak.

Tadi nekad 3 round. Penat kau. Download apps yang rexona tu, mau 4km, dalam masa 45 min gitu. Lau masuk yang breakfeast milo aritu pun ok, tapi macam tak confident jek. Tak dan nak print screen, dia hilang pulak. Aku da la jalan/lari macam nak patah kaki. Siap pusing, kat tapak kaki sakit gila. Kasut ketat ke sebab stokin tu tebal. Kasut baru kot konon boipren bagi semangat nak jogging. Ni baru pakai 5 kali kot. Balik tu turun kete tapak kaki masih sakit. Macam pe dah aku jalan. Takleh nak pijak lantai. Baru esok nak up seround lagi. Nampaknya 3 round sambil lari lari ayam ok kot. Hope badan lebih sihat dan fit. Bukan sihat gemuk tu. tu dah lama gak aku ternak. Nak gemuk senang je. Nak kurus, mak ai. Jenuh aku weh, baik aku swim. Leh ngelat sket berenang. Takde la sampai sakit gini




Berangan nak pakai macam ni time honeymoon,,ehhhh :p




1 pujaan hati:

Sharif Azreena on June 4, 2013 at 2:00 PM said...

wow... maisarah pakai bikini

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com