14 November 2012

bila cerita pasal beli tudung

di taip oleh Myee at Wednesday, November 14, 2012
Ade kawan upload tudung best. Tah kain pe tah. Tapi yang jual kawan atas kawan. Aku beria nak beli, dia outstation dekat kelantan. Ok lah tunggu dia balik, jumaat tu malam cakap sabtu dia pergi kenduri kawen dekat melaka. Ahad tu dia keluar plak. Aku nak pakai selasa. Isnin aku kerja dia kerja, dia senyap. Aku pun senyaplah.
Alik tadi dia mesej tanya nak lagi tak. Memang taklah. Sebab aku da beli lain. Tahla. Nak bisnes, sungguh2 lah. Tak syok lah macam ni. Bila suh pos memang la kata nak jimat. Tapi lau macam ni, ko jugak tak untung,duit aku lah jimat. Huhu
Published with Blogger-droid v2.0.9

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com