03 July 2012

Bila urut di downtown

di taip oleh Myee at Tuesday, July 03, 2012

aritu balik kerja singgah downtown nak urut.. Cari yang orang buta tu takde pulak. Ke memang takde ke memang dia ari minggu ke tah. Kaki da lenguh main pergi je lah kedai urut yang ade.

Tengok dia urut orang sebelah macam tak bes je. Aku nak bangun blah,tapi boipren tak sampai hati plak. Sama macam kawan yang lain. Suka benar tak sampai hati.

Bila dia pegang je kaki,letak minyak macam dah banjir aku dah tau tak best punya lah. Pastu dok urut betis. Watefis urut kat betis memang la sakit. Dah kena kat tulang aku tu. Orang tu tak pandai main tapak kaki. Sedih sangat sebab orang tu tak de skill urut tapi demi cari duit kan.. Tak lega lagi kaki aku lenguh.

Urut kat orang buta tu dia siap pakai plastik pun masih terasa sedap urut. Banyak main tapak kaki. Dapat tau sakit apa. Ni orang celik main urut. Memang sedih sangat lah. Rugi rm20 aku...

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com