08 July 2012

Bila masuk dua tahun

di taip oleh Myee at Sunday, July 08, 2012

Dah 2 tahun pjj. Percintaan jarak jauh. Dari 2010 sampai sekarang ni. Dugaan macam-macam dugaan. Halangan macam-macam halangan. Kadang tu ada jugak putus asa, cuma bersabar dan banyak berdoa. Kalau dia tak buat hal aku buat hal. Sedangkan dulu cinta monyet 5 tahun aku boleh putuskan sebab tak tahan macam-macam karenah ni pulak jauh macam ini. Entahlah. Kadang tu aku malas nak amik pusing sangat cuma berdoa kalau dia jodoh untuk aku,tetapkan hati aku.

Kadang hidup ini karma yelah, what u give u get back. Macam kisah satu hari ini ada motor langgar side mirror aku. Terkejut lah nasib baik tak patah ke apa. Pergi mengadu dekat boipren dia cakap semalam dia langgar orang punya side mirror. Lagi satu ada pompuan gedik mana tah la mesej kat dia sibuk tanya raya mana. Aku mula lah nak berangin. Puasa tak lagi sibuk gatal.tuuuttt nak mesej laki tanya raya. Entah dah abis ganti ke tah. Malam tu pulak si O**** mesej tanya kabar. See.. Kan karma tu. Aku sakit hati pasal siang tadi tak abis, reply lah kan satu dua mesej. Nasib lah.. Entahla kadang tu malas nak fikir. Kalau ada,ada. Kalau takda takpelah.
Tak celebrate pun macam orang lain. Alasan jauh. Kadang tu nak lah suprise kan. Takpelah maybe belum ada ikatan sah lagi kan. Kali ini dia balik sana macam tak sebelum ni. Kalau awal-awal balik mesti macam rindu-rindu. Ini tak.. Cakap nak call balik.. Tapo sibuk dengan facebook. Entah ade apa lah dekat facebook. Balik gym pun terus bukak facebook tanpa call aku dah. Bukan nak terasa hati tapi bila menda dah selalu buat,tiba-tiba tak buat macam something missing.. Tahlah.. Malas nak fikir pasal menda ni. Kalau di tipu aku,takpe lah. Nak buat macam mana..

Selamat ulangtahun yang ke 2..

p/s: tiba2 rasa sedih teringat kata-kata dia aritu..

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com