24 June 2012

bila isnin tiba

di taip oleh Myee at Sunday, June 24, 2012

menjelang isnin je,hati tak seronok. sebab ape sebab kerja. tahla.. selalu benar update pasal kerja. sebab ape tah la.. dah mula rasa tak seronok nak kerja. rasa tak semangat je bila hari isnin. tahla..nak cari kerja lain,rezeki belum sampai. sekarang ni terus bertahan pun sebab nak kawen. simpan duit. boipren nak beli rumah dah. aku kenalah simpan duit beli kereta. kereta idaman semua kecik je tapi hati nak anak ramai. macam mana nak sumbat nanti. yelah anak ramai seronok la sikit. tak la sunyi..hmmm..tahla.. tunggu je bila ada rezeki nanti

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 pujaan hati:

نورازريناابوحيري on June 26, 2012 at 12:15 PM said...

wow... nak anak berapa ramai. 12 kah???

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com