06 February 2011

taknak hantaran kasut!

di taip oleh Myee at Sunday, February 06, 2011



sekarang musim orang mengawan. orang kawen sana, orang kawen sini. semalam dan hari ini aku pergi kenduri kawen. aku pelik. makanan tak cukup. nape ye? bahan mentah naik harga ke? bawang sekilo berapa hengget? haha. tapi memang pelik la ke pengantin tak cukup budget? adoi. kalau macam ini, memang la lambat aku kawen. yelah. taknak la nanti orang tak cukup makan. kesian wei. balik umah lapo. dah la jauh nak pergi kenduri. 
semalam kawan tu buat kenduri malam. pulak tu, kad tak di bagi. aku pun tak berapa nak tau umah dia. sampai simpang besar tu, kecik benor tulis nye. dah la malam. letak la lampu liplap ke. baru lah aku nampak. tapi nasib baik tak rabun sangat. kalau tak, memang sesat lah. 

cerita pasal hantaran, kisah ini takde kena mengena pun dengan pengantin ini. aku saja gedik nak bukak cerita. kisahnya aku tak nak lah nanti hantaran aku bagi kasut. pic ni semua kaki comel-comel je. elok muat kat dulang tu.

ini pun sama. merah makngah lagi. comel!
aku tak nak sebab....










kaki aku besar. penuh dulang tu nanti. kang orang dok pelik ingat kaki giant ke apa. malu lah. so dengan ini, tak bermakna jimat satu dulang ye. tukar dengan barang lain tau.



ps: kaki dia dengan aku sama saiz. mak dia yang cakap. kalau tak, memang tak perasan pun. kasut futsal dia aku muat.

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com