16 February 2011

berHAMA Beads di office

di taip oleh Myee at Wednesday, February 16, 2011

hari isnin baru ini bersamaan 14haribulan,  aku dengan takde kerjanya bawak hama beads ke office. sajalah nak isi masa bosan aku dari dok tido bawah meja atau berebut di meja pingpong, aku nak buat la mende alah ini. mula-mula tak ramai yang terjebak buat biji ini. time lunch, riuh bebudak ini nak buat jugak. sampai ada yang sanggup tak pergi lunch ko nak main.



hama beads yang di beli di IKEA

zatul yang gigih mengosok

aku pun dok main jugak!


napi bersama cendawanNYA

ida dengan ray bergabung 

si amad yang gigih menyusun. kejap-kejap tukar kaler sampai naik letih orang lain tunggu board tu



huruf R tak berapa nak jadi sangat!



sudah tinggal separuh

mereka yang tegar menyokong pas

rainbow ihsan dari aku. monyet tu nampak comel la pulak!

iron man keding! tak cukup zat oleh sting

amad take turn gigih mengosok



sekian sahaja siaran berHAMA Beads di office ye!da~



ps: AMARAN! jangan tiru aksi ini di office 

1 pujaan hati:

LURZAN TAZA LIMAJ on February 19, 2011 at 6:01 PM said...

best nye tgk, sume gigih dgn bende tu, nak p beli jugak la ;-)

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com