04 September 2010

Kau Laksana Bulan

di taip oleh Myee at Saturday, September 04, 2010
korang pernah tengok drama kau laksana bulan?alar kat tv2.dah habis pun cerita ini. cerita ini aku tak pernah tengok pun dan tak tau pun wujud. sudah episod berapa baru aku terhegeh-hegeh nak tengok. ni emieza la yang bukak tv masa lepak rumah dia. novel dia memang aku pernah baca dan ada. masa mula-mula tengok, macam tau jalan cerita tapi tak berapa ingat la kat mana aku tengok. cari-cari novel lama memang tau pun. nasib tak jual lagi novel ni. lau tak tak tahu la.


aku beria tengok sebab ada zul huzaimy. part dia mengoda tu, pandangan mata dia, cair aku.hahaha..
kamu jadi macam firas boleh tak? 




pee/ass:kawan-kawan  amik turn ye baca novel ini.. saya baca lama.nak feel dengan firas. suka sangat

1 pujaan hati:

MieZa on September 4, 2010 at 10:07 AM said...

alor...tak sabar mahu baca novel itu...

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com