16 April 2010

Program Usahawan

di taip oleh Myee at Friday, April 16, 2010
program ini da lama berlangsung.. baru nak update sebab nak cerita la aku jumpa atuk kfc.. tak percaya? 
muka dia agak sama tau. talk dia pasal jihad bisnes sangat menarik.membuat kan aku rasa nak buat bisnes je masa tu.

tapi sekarang tak de pun perasaan itu sebab pening kepala nak final. studynya idok lagi..dok melepak je depan lappy men game la, pergi karoke la, bercinta la...apa aku nak jadi pun tak tau la..
aku sekarang dikelilingi oleh orang-orang bisnes. mereka banyak mempengaruhi tau.. suruh buat ROADSHOW la..
kalau ada rezeki, ada la bisnes yang aku akan buat nanti..

1 pujaan hati:

Nadiene on April 16, 2010 at 6:12 PM said...

bagus! berniaga tu adalah sunnah

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com