29 December 2009

Selesai sudah internship

di taip oleh Myee at Tuesday, December 29, 2009
24 Disember tamat sudah praktikal ku..sangat sedey + gembira..
sedey sebab kena sambung belajar balik..tengok buku, pergi kuliah, assignment, test, quiz, final and so on..
gembira sebab tak perlu bangun pagi dan berpura-pura busy depan PC..

even tak lama aku kat sana banyak benda aku belajar..first skali aku buat website dengan sorang staf tu.dia tunjuk la ape patut and ada kurang dia adjust la..overall design aku buat..tah.aku rasa tak cantik pun..dorang agree,then proceed la..task tu bagi da last minit. rabu 16hb baru stat..then 21hb submit.weekend tu nak kata busy tak pun.sempat je pergi kenduri kawen and alamanda.

masa dok buat tu,hari-hari balik lewat.sangat letih.malam je cari idea nak tido pun tak tenang.pakai joomla sangat la senang.tak perlu pun pakai dreamweaver ke ape kejadah lain.pakai pun nak buang coding,tukar-tukar ayat. kay pun buat website gak,so kami bertukar-tukar module.bukan apa,jimat masa.

website yang aku buat tu tak ada domain specific lagi sebab nya tak tau la..so sementara waktu tengok kat sini --------->  http://rafyiq.my/puspanita/

22hb ada jamuan..untuk aku kot.heee..malu sebenarnya.bukan apa,tak banyak berjasa pun ada jamuan gak. dorang konon nak buat surprise party.tapi tak surprise pun.hahaha..pape thanx


kek untuk apa aku tak pasti.tapi abang ajam tiup lilin.ktorang nyanyi lagu besday

23hb aku lak organize party..tapi tak seberapa sangat la..ok la..janji ado dari tak..memang minggu tu makan free je..abang madi tak makan lak spegeti..adoi..bersalah lak rasa..tapi nanti la bila-bila blanja lain lak k..
cupcake untuk dorang.payah gak buat fondant tu...

24hb ada perhimpunan bulanan..lagu demi matahari aku minat lak.tah la.maybe sebab dengar hari2, then terjatuh cinta lak..lagu tekun cm pelik je aku dengar.hahaha.tapi takpe la,untuk pertama kali memang dengar lain..dorang siap ada koir lagi..bes..macam nak join even suara aku macam haram jek..pas assembly dapat nasi ayam..tak sedap..katering mana tah.hentam je la..da free..untuk 3days last,aku tak balik lunch rumah.

430pm dorang tak balik-balik pergi mana tah.buku log tak sain lagi.borang penilaian pun mana tah.adoi..tak pe la..aku pergi hantar access card dulu..amik sijil..aku tengok de 10org student praktikal termasuk aku.tapi tak tau pun dorang kat mana..hahaha..nasib la.aku da abis pun.dorang sampai,buat-buat busy depan aku.buat apa tah.aku buat-buat tak nampak je la..time nak balik mereka bagi gift box.dengan card..eee..sedey time salam semua orang.anyway thanx for everything..lau ada masa saya datang lagi..saya akan aplikasi tunjuk ajar yang telah diberikan..


tempat ini kosong kembali...

2 pujaan hati:

Unknown on December 29, 2009 at 11:52 PM said...

wah...
ada workspace sendri..
best tuh!!

Sharif Azreena on January 9, 2010 at 11:42 PM said...

gembire sbb xperlu nak menyorok n pure2 berlakon konon2 bz.

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com