11 December 2009

result sem 4

di taip oleh Myee at Friday, December 11, 2009
result sem 4 da kuar...aku tak la excited macam sebelum ni..bukan apa..salah aku gak.tak perform the best.then nyesal.itu la pasal..gap seminggu pun tak leh dapat A..baik aku balik KL dari duk dungun.tapi Alhamdullilah la B+ gak la dapat. sem ini aku banyak tidur.tah pe nak jadi..tapi memang aku tau banyak wat silap.sem lepas, takde nya aku g karaoke.sem ni stress je pergi karok.tah ape bes tah.tak de nadia ngan in , aku ajak shima ngan nora.sangat teruk.

arab lak dapat sikit.ingat dengan ustaz marzuki dapat gak la A..ni tak..hampeh. lagi teruk dari ustaz wan.ooo sem depan mau cari ustaz wan.biar la dia asik panggil nama aku.aku tak kisah.janji aku dapat score.sebelum pergi kelas pun da praktis.ni tak.buku pun kosong je.ustaz bagi jawapan.

network lak,apa tah pun aku tak tau.sangat tak paham.time exam kat dewan, aku pergi la toilet,cari ilham..balik toilet penat usha membe punya kertas.eish..sama je..tah ape lukis pun tak tau.jawapan pun macam haram je dorang ni..hahahha..

paper osha..aku seat no 1..sangat la tah apa-apa..huruf M no 1..sangat la sedikit orang..itu pun aku tak perform.tapi aku bersyukur la gpa 3..tapi lepas tolak tambah repeat, ok la cgpa aku..nak dapat 1st class tu sangat la jauh. kalau 4 tingkat flat aku tak mampu nak daki, ni kan nak dapat 4flat..adoi..

setiap awal sem selalu pasang niat tu la,niat ni la..tengah-tengah sem macam haram..janji lulus je..teruk tol.
tinggal lagi 2 sem kena la perform bagus-bagus.nanti nak keje senang..kerja ke sambung blaja tah la..biar masa yang menentukan...

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com