31 May 2009

my besfren wedding..

di taip oleh Myee at Sunday, May 31, 2009


arini aku dtg sebagai tetamu je..nk jd vip, xdpt.huhu..sgt sedey..xpe la..sok aku kawen xmo bg korg dok vip gak..hahahahhahaahaha..
sgt menyedihkan, aku sorg yg membe skola die yg datang..len??haram..sib aku xjd balik mlm sabtu..lau x,haru xde mmbe lgsg..aku g ngn mak bapak aku la...chenta de kt kl selection futsal, tp xjmpe pn..bertuah nye...xpe la..ni pic dia kawen...



pic xcntik..almaklumlah..tepon n70 aku da rosak..huhu..jnji ade..






ni dienye doorgift..

ni untuk vip jer...aku VIP ke?? of course..




malam ni gak aku balik dungun..bus kol 10...smpai sne kol 330..dil amik..huhuu..










0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com