30 May 2009

my besfren nikah 30 may

di taip oleh Myee at Saturday, May 30, 2009




arini rubik@azie akan jd bini org...wa jeles aku..aku?lmbt lg la..emmmm..yo la... umah die da la jauh..kt kepong lak...aku mne la tau g sne...tp sblm 2 g lunch dlu kt PALACE OF GOLDEN HORSES...sgt la bes gle desert die la...food xsgt.



ni yg sempat amik..len da makan lupa lak..huhuhu..
da siap mkn round2 la kt situ.pool die bes la..lme gle xmnd tau..so t nk g mandi lak


da kenyang...g anta aboy dlu g kje kt saloma..then g la kepong...jem gle la jln kuching ni...sesat gak la...smp gak kt PPR Beringin..mak aku siap nyanyi lgu " pohon beringin daunnya rendang....." huhuhu..sgt over..sampai...jmpe abg die..ish..knal lak die kt aku..masuk,ramainye orang..aku trus la masuk bilik makeup die...eee....jelesnye...ari 2 aku jd pengapit xrasmi, mak andam, sume kje la aku wt..biasa la spe lg nk tolg..mmbe len xleh arap..

tme kt masjid...aku lak debar..hehehehe.. rubik ni da berisi...so tme nk duduk, ternaik korset die..jenuh la aku tolg tarik kain..lme gak la tok kadi 2 bebel...spatutnye abang die jd wali..tp ilang kemana, adik die la yg jd..sian tol aku tgk tme part nk cover abg die..sgt la kejam..adik pompuan da la sorg,ko ilang kemana...ish..xpatut tol

lafaz mengizinkan da bace,akad nikah lak...mmbe da berpeluh..bakal laki ni lak 2 kali lafaz..huhu.. nervous la katakan...da selesai..ape lg..amik pic la..tp aku xsempat nk bgambar ngn besfren ni kt tepon..jz tgu album die t la...huhu


da selesai nikah..aku nk ikut la mak die balik..die ajak aku g TAMAN METROPOLITAN KEPONG..nk bergambar katanya..ish..xtau lak aku tempat ni wujud...tmpat org main layang2..
penat gak jd pengantin ni..cm artis lak..asik amik pic je..aku ske glemer ni..huhu..ni sebahagian dr pose dorg...



k..penat da..sok nk melayan die sanding lak..

da~

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com