09 April 2014

Okonomiyaki

di taip oleh Myee at Wednesday, April 09, 2014


Makanan ni sejenis dengan tako. Sebabkan tako tao 3 biji rm4.90 agak tidak berbaloi dan aku telah menemukan okonomiyaki. Dah lama makan, semalam macam mengidam plak. Ajak ka pergi jusco, jumpa makanan ni. Kalau dekat jusco ou dia ada udang, sotong. Bagi aku udang lagi sedap kot. Harga sama macam tako. So ni lagi puas hati.

Ka mula macam tak suka. Bila dah rasa kemain tanya aku reti masak tak menda ni. Alahaiii pandai pulak makan bukan- bukan. Siap suruh beli lagi. Tak puas makan. 


Aku konon diet. Makan sushi. Ceit. Tapi idoklah kurus pun. Benci betul dengan lemak degil ni!


1 pujaan hati:

MieZa on April 9, 2014 at 8:39 AM said...

sekarang tako tao kat jusco dah rm5.++ .. dah mahal..huhu tapi sedap! nnti nak try okonomiyaki pulak.. =)

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com