10 February 2014

Cerita pasal urut

di taip oleh Myee at Monday, February 10, 2014
Sejak dua menjak, badan aku sakit-sakit. Maybe penat kot. Salah tido ke entahlah. Tapi duduk dekat site pakai kerusi banquet tu memang takde agronomic ke pe tah. Yela kena duduk posture yang betul. Kerusi yang betul. Ini tak. Kerusi macam apa. Bayangkan duduk 8-9 jam hadap laptop. Penat gila. Duduk sejam memang aku mesti bangun. Luruskan tulang. 

Aritu aku pergi urut. Best jugaklah kan. Aku memang sengugut memanjang. Lepas tu cerita, makcik tu cakap badan aku memang banyak angin. Entahla. Aku cerita dekat dia duu pernah urut kaki. Angin naik ke perut! Sakit gila weh,rasa nak meletup perut. Angin aku dari kaki naik ke atas. Orang kalau picit kaki, ok dah. Aku tak boleh, dari atas ke bawah. Aku cakap sengugut teruk, selalu sakit pinggang, lepas tu dia tolak peranakan aku! Tak semestinya yang dah bersalin or monopos je peranakan jatuh. Bujang pun ada boleh jugak. Sebabnya kita ni lasak  ada jatuh terhentak ke, jatuh yang pelik-pelik ke, mana kita nak tau kan. Masa dia tolak tu aku gelak-gelak, macam apa je kan. Masa dia tolak, suruh tahan nafas. Aku terbayang kalau beranak esok entah macam mana! Tak tahu rasa dia. Nak kata sakit tu,sakit sikit. Lain orang lain kot sakit. 

Balik tu rest. Tido. Bangun alhamdulillah tak sakit pinggang dah. Sengugut pun tak sakit, cuma penat dia lain macam. Tak tahula kerja nanti macam mana. Tengoklah macam mana bulan depan.


Mana-mana yang bujang tu,sengugut teruk better pergi urut. Kita tak tahu apa masalah. Baik setel mende ni sebelum kawen. Sape yang taknak anak wehhhhh..

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com