27 August 2013

Aku dah penat

di taip oleh Myee at Tuesday, August 27, 2013
Penat dengan kehidupan coding, jaga hati orang, fikir pasal masalah orang. Otak aku dah letih dan penuh dengan coding. Pejam mata terbayang coding, tido mimpi coding,muntah pun agaknya keluar coding. Beban kerja makin banyak. Meeting aritu kena tengok part orang yang katanya perfect. Tapi idoklah perfect pun. Banyak jugak aku dah ejas. Masuk lah jugak walau tak seberapa nak ok. Hadap coding sampai pukul 12 malam. Balik tadi pun dah lambat. Tak puas hati kalau tak dapat solve.

Jumpa kawan dungun, tak ramai buat coding. Alangkah bahagianya hidup dorang. Tak perlu select, insert,update, delete, sys out, string, list string, array list, public void, resultset, input text, text area, form, button, jsp, java, css,html, liferay. Ini baru nama dia. Belum dalam isi kandungan dia lagi. 

Orang dok serabut, tah pompuan datang dari mana add aku. Check friendlist datang dari bf. memang ade mende lah tu kan tiba tiba add.  Oh aku memilih sikit nak approve kawan. Yela yang sedia ada pun tak terkawan. Ni nak semak, stok nak stalk aku lah tu. sorry la. Duduk la korang dekat list tu sampai bebila. Aku bukan artis pun. Kang approve dok nak mengutuk aku, buat korang dosa lebih pulak kan, baik takpayah. Tak payah nak berkawan sangatlah dengan aku. Bukan best pun!


Tengah dok serabut, bf pulak dok tergedik nak suruh buat kerja macam-macam! Nak je aku jawab "Pergi cari pompuan lain lah. Serabut tau tak?!!" Time aku busy kau nak macam-macam. Tak kuasa aku. Aku ni kalau dengar masalah rumah tangga, emosi lebih. Pantang dengar hal yang serabut otak yang memang sedia serabut. So jangan cerita pasal rumah tangga korang dekat aku. Kang ade yang tak kawen nanti!






Emo dua tiga menjak ni. Nasib kau lah



0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com