04 February 2013

Bila sudah sampai umur itu

di taip oleh Myee at Monday, February 04, 2013
Baru aku faham masuk je umur 27, ada satu perasaan tu. perasaan kosong. Agaknya tu yang di alami oleh andalusia or andartu kot! Perasaan di mana malas nak fikir pasal kawen atau erti kata lain, ade, adelah. Takde takpe. Itu yang sedang berlaku dekat aku! Perasaan nak kawen tu macam dah kurang. Macam-macam benda nak fikir. Benda remeh pun malas nak fikir,apetah lagi hal rumit. Benda yang dok bermain difikiran, lau kawen cukup ke duit? Betul ke jalan yang di buat? Laki ni mampu ke nak bimbing aku? Hidup aku 10tahun akan datang macam mana? Macam lah. Tiap malam ade je dok fikir.

Tahla. Baru ni aku macam takde perasaan nak contact KA. kosong. Macam aku perlukan hidup aku. Tido sepanjang hari. Buat itu ini. Tah. Macam takde pape. Nak mesej pun macam takde cerita, pe tah lagi nak call. Taktahulah apa yang terjadi dengan diri aku. Aku tak mesej or call orang pun. Tengok cerita, mengantuk terus tido. Main game. Tah. Dekat 5hari kot tak contact. Dulu muda remaja sedih la pe lah cam bangang. Now tah. Orang yang penah alami yang tau kot perasaan ni.

Lagi orang yang terlampau berdikari,memang lah. Tak tau nak cakap macam mana. So kalau umur muda, rasa nak kawen, kawen je. Jangan dah terlebih sikit baru nak kawen, macam-macam menda di fikirkan. So fikir-fikirkanlah...

1 pujaan hati:

white dress on March 5, 2013 at 3:41 PM said...

ye ye...mmg itu lah perasaan masuk 27...time 25 xrse sgt..bile 27 tu mmg gitu la rasenye...

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com