20 January 2013

Bila berukhwah

di taip oleh Myee at Sunday, January 20, 2013
Semalam ada opis gathering dekat ilsas. Ramai yang tak pergi. Pastu nanti bising cakap gaji tu lah ni lah. Tahlah. Pasal opis ni aku takde benda nak komen sangat. Bagi aku ok je. Masuk tak kisah kol bape. Balik pun sama. Takde orang kisah pun. Tapi sendiri mau ingat lah kan. Pasal gaji pulak on time je dapat. Aritu dapat bonus, lain dok tak puas hati. Aku yang dapat suku ni ok je. Bersyukur je. Tahla. Time raya pun dapat duit raya lagi. Aku pun tak paham mereka.

Event ni takde lah boring sangat. Cuma cam talk pasal kerja, pasal cuti, pasal projek pastu ada la makan-makan, game untuk enjoice. Overall ok lah. Tak puas hati betul lucky draw. Aku tak berapa nak lucky. Dapat power bank kot! Sad!! Next time cuba lagi

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com