16 October 2012

Bila tengok cerita untuk 3 hari

di taip oleh Myee at Tuesday, October 16, 2012
Haritu masa raya ade cerita tu keluar dekat tv dalam 30min. Semangat lah nak tengok. Lagi2 tengok emieza update dekat fb. Semangat membara2. Dengan komitmen kerja yang membosankan, terlepas nak tengok. Akhirnya download lah jawabnya.
Awal cerita tu memang beslah. Sanggup buat apa je untuk bersama kekasih. Cakap tak cinta suami/isteri dorang lah.Tapi lepas laki ujie bawak pergi rumah KITA tu, nampak betul2 sayangkan ujie, lepas slowtalk tu aku dah agak dia tak akan kembali dengan boipren dia. Sebabnya,biasalah perempuan..tapi tak semua kot. Kalau aku,orang sanggup buat untuk aku,aku terima kot. Tapi lambat sikit lah kan nak terima. Bagi ruang bukak pintu hati. Dari nak tunggu boipren yang tak pasti. Yang tak sanggup pertahankan cinta. Kan boleh menolak awalnya. Nape tak mencuba. Nape nak ikut je cakap parent. Takut kecewakan dorang? Sebelum tu cuba cakap dan bagitau sambil bawa bukti yang lelaki itu mampu menyara dan membahagiakan di kemudian hari. Tak tahu lah.. Parent sekarang macam2. Aku harap dapat hadapi untuk lagi beberapa tahun ini
Published with Blogger-droid v2.0.9

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com