20 June 2009

Petang yang damai

di taip oleh Myee at Saturday, June 20, 2009
sempadan telok gadong n telok lipat..
tah..xsure lak ak pe..xtau lak sempadan kt ne..men ckp je..huhuuu

hi laut,ombak&pantai ..
arini aku datang lagi..lagi 2 ari aku pekse..
atiku rungsing,jiwaku kaco,jantungku xtenang..
Ape yg perlu aku lakukan??
hmmm..ari nk ujan..
sje hirup udara segar..
segar ke??ak pn xtau..
laut tenang..
npe ati aku xtenang cmni..


help...help...
ble petang aku slalu lepak sni..hmm..tenang kit ati.
lbh2 g sorang2..xtau la..feel kit..
kt sini la aku luah pe yg ak rse,aku jerit,aku borak,aku ckp..
hmmm..xtau la npe ngn ak..de mslh jiwa kot..
ish..kang msk spital jiwa,spe mau jwb?? ha..?

t aku datang lagi k..aku nk cuti ni...
i will miss u (gle ape ak ni melesbokan diri..huuhu)


sumber pendapatan mcari rezeki..ermm..

slipar buruk aku..sje nk interprem..hak..hak.



ni la di namakan langit xselalu cerah...





0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com