20 January 2014

Monday blues

di taip oleh Myee at Monday, January 20, 2014
Berlayar...

 Lama tak dengar perkataan tu! Last dengar 2010. Lepas tu pindah tanjung manis perkataan OPERASI. Operasi menyelamat atau nama lain SAR (search and rescue). Tu pun dekat 2 tahun. Lepas tu takde dah. Sebab duduk darat. Sekarang pindah langkawi duduk kapal. Berlayar! Bukan 2-3hari. Sebulan!!

Lau macam tu. Baik aku duduk kl, dia duduk langkawi. Sama jugak. Jauh jugak. Dari aku dok terkontang kanting dekat sana, tunggu laki balik tepi jeti. Baik aku berseronok dekat kl. 

Pernah dulu kapal rosak dekat miri ke mana tah. Lama gila repair 2bulan kot. Time tu aku belajar. Call takde line. Nasib baik time tu planning pergi gambang. So takde la heran sangat kan. 

Ni esok start belayar sampai sebulan! Weh sebulan tu. Mau dibuatnya takde line pulak. Gersang aku dekat kl tu. Lama tak kena tinggal, jenuh bila nak start balik. 

Cepat-cepat la abis belajar. Cari kerja lain pulak! Lagi 3 sem je. 

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com