04 August 2012

Bila bertarawih malam ke 15

di taip oleh Myee at Saturday, August 04, 2012

Tadi pergi terawih berjemaah dekat surau rumah ni. Nasib baik tak jumpe kekasih lama. Yela ade sehari tu dia datang pulak. Nebes i. Lagi dok dekat dengan pembahagi ruang. Kebetulan aku saf depan. Mak aku cakap eh tu */+-/ kan.. Aku wat bodoh je. Malas nak layan. Tadi imam tarawih budak THAFIZ anak jiran tetangga lah kan. Terlupa ade baris ayat tu. Mula hilang khusyuk aku. Tadi penceramah tu maybe lambat or sewaktu dengannya. Buat witir terus la. Aku nak balik ada seorang hamba ALLAH tegur tanyakan surau tu. Muda. Dia yang akan bagi ceramah tu. Aku mula lah berangan kot ALLAH tuliskan tu jodoh aku. Yelah malam ke 15 aku jumpa bakal imamku kan (baca kat boipren mau merajuk) kot malaikat ke kan. Sian dia naik teksi. Aku pergi teman mak amik ubat then sanggup pergi surau tu balik dengar ceramah ustaz tu tadi. Boleh tahan ustaz ni. Masih belajar dekat Al-azhar.. Tiba tiba teringat cerita ketika cinta bertasih tu.. Tahla asyik berangan je aku sekarang

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 pujaan hati:

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com