09 April 2011

majlis tunang

di taip oleh Myee at Saturday, April 09, 2011
sambung pada entri jalan ke melaka. ni kisah sebenarnya.. kalau tak kerana pergi tunang ni, tak de nak jumpa mereka ni. yela. masing-masing sibuk bawak haluan.



tak ingat nak cerita apa sebab nak dekat sebulan baru nak update. padahal dalam draf je pic ni.
tengok gambar je la.



menaiki JJR. macam dekat dungun je pergi jalan-jalan. rindu wei.

hari sebelum tu, call dok kelentong azreena cakap tak jadi pergi. dia pulak sibuk cari sireh. untuk mende alah ni..

buat coklat pulak.
 idea aku ni. bila mau bayar royalti hah?



buat- buat sibuk. padahal macam tak nervous je aku tengok.

comel gila tempat letak cincin dia.
letak kat tanduk giraffe tu. 


dah la een. tak tau nak cerita apa pasal tunang ko ini.
anyway, CONGRATULATION..
bes jugak pergi kampung ko. next time macam nak tidur sana. tapi Air keroh homestay lagi best.
rasa macam muda remaja dulu. hehehe


1 pujaan hati:

Sharif Azreena on August 19, 2011 at 1:38 AM said...

ye memng best tdor2 kat kampung aku. t aku kawen, bleh la ko tdo umah aku. kite buat parti bujang. hahaha...

Post a Comment

Layan maisarah membebel

 

Designed ByMaisarah| 2011-2013 inimaisarahpunya.blogspot.com